Mennyibe kerül nekem a 2 éves Flex Gumiabroncs Garancia?
A Flex Gumiabroncs Garancia ingyenes az abroncs vásárlója számára.
Milyen abroncsokra tudom igénybe venni a Flex Gumiabroncs Garanciát?
Az Apollo, Uniroyal, Kingstar, Royal black, Sportiva, Davanti, Lassa és Evergreen márkák téli, nyári vagy négyévszakos abroncsaihoz jár a Flex Gumiabroncs Garancia regisztráció esetén. Személy- és kisteher abroncsokra egyaránt vonatkozik.
A garanciális csere keretén belül lecserélésre került a gumiabroncs. Van-e erre is garancia?
A lecserélt abroncsra addig él a garancia, ameddig az eredeti garanciális időtartam. Például, ha a garanciális időtartam 13. hónapjában káresemény következik be, és ezért lecserélésre kerül a gumiabroncs, akkor az új abroncsra még 11 hónapig, vagyis a garanciális időtartam végéig szól a Flex Gumiabroncs Garancia.
Milyen sérülések esetén tudom érvényesíteni a Flex Gumiabroncs garanciát?
Jelen biztosítási szerződés fedezetet nyújt a tartama alatt felmerülő olyan kiadásokra, amelyek oka a gépjármű rendeltetésszerű használatakor bekövetkező, külső hatás (pl. kátyúkár, padkázás) okozta, de nem balesetből származó olyan sérülés a Biztosított gumiabroncson, mely az abroncs cseréjét teszi indokolttá.
Milyen sérülésekre, hibákra nem vonatkozik a garancia?
- rongálás,
- rendellenes kopások (pl. fűrészfogas-, kagylós- , féloldalas kopás, utcai abroncs versenypályán történő használata, stb.), helytelen alkalmazás (pl. túlterhelés vagy alacsony nyomás miatt)
- egyenetlen vagy gyors kopás, amely a jármű mechanikai szabálytalanságainak eredménye, mint például a kerék helytelen beállítása,
- gyártási hiba
- helytelen tárolás vagy időjárás okozta károsodás,
- és a gumiabroncs le- és felszereléséből keletkező károk, valamint a
- garanciális igény bejelentése idején több mint 60 hónapos DOT-számmal rendelkező gumiabroncs esetén.
A Garancia kizárólag a gumiabroncs cseréjére vonatkozik, és nem fedezi sem az esetlegesen felmerülő kapcsolódó károkat és kiadásokat (pl. gépjármű szállítása, hotel, utazás stb.) sem az abroncs meghibásodásból eredő esetleges harmadik személynek okozott károkat. A Garancia nem tartalmazza a gumiabroncs le és felszerelésével kapcsolatos költségeket, munkadíjakat.
Kinek kell jeleznem, ha problémám akadt a gumiabronccsal?
Amennyiben a garanciális időszak alatt a gumiabroncsban rendeltetésszerű használat közben káresemény következik be, úgy kérjük a vásárlás helyén, vagy az Önhöz legközelebb eső viszonteladó partnerünknél jelezze a káreseményt a biztosítási esemény bekövetkezésétől számított 2 munkanapon belül! A partnerek listáját
itt találja.
Hol tudom bejelenteni a garanciális igényemet?
A Flex Gumiabroncs Garancia időtartama alatt bekövetkezett káreseményt a vásárlás helyén, vagy az Önhöz legközelebb eső viszonteladó partnernél tudja bejelenteni. A partnerek listáját
itt találja.
Elhagytam a számlát – mi a teendőm?
A Flex Gumiabroncs Garancia időtartama alatt bekövetkezett káreseményt a számla felmutatásával tudja bejelenteni. Amennyiben elhagyta a számláját, úgy a vásárlás helyén igényeljen egy eredetivel mindenben megegyező hiteles másolatot.
Kicsúsztam a regisztrációra adott 10 munkanapos határidőből – mi a teendőm?
Ebben az esetben a Flex Gumiabroncs Garanciához csatlakozni már nincs lehetőség. A regisztrációra a vásárlástól számított 10 munkanapon belül van csak lehetőség. Amennyiben késedelmesen regisztrál, úgy azt már sajnos nincs lehetőségünk elfogadni.
Hol tudok Flex Gumiabroncs garanciás gumiabroncsot vásárolni?
Flex Gumiabroncs garanciás gumiabroncsot viszonteladói partnerünknél tud vásárolni. A partnerek listáját
itt találja.